2013年1月30日星期三

UGG halendi sandaler på salg

Kledd i lilla-rød lang kjole, bånd i midjen, farge frodig tykk, skjørt encrusted Broderi, er uggs personlig valgt å, hun også husker min mor pleide å bære denne fargen er den mest kjekk.Ser i speilet en dyp plomme avslørende drukket rød, som om gjenfødt fra Suri svart trance en gang ugg øyne, huske, har allerede ankommet i Chongqing til våren å se fjellet er dekket med røde og hvite camellias, hvorav hundre Camellia er ikke mye dårligere enn det stykke Xuehai som hvit te, var Camellia meget vakker, Ming Valley - ofte åpent til slutten av tid, bleknet Yan voldsom fiendtlighet, i en rik lilla-rød intractable , som om solen absorberes med natt i dem.

Til mor hushjelp uker, fortsatt nær døren på oppjaget snakk, ser merkelig utseende, så opp og så en ny stil av dressing uggs på nett makeup, han var strålende lys tvunget klikket en innbitt før de spiser og åpning. " Lady du går fort ser, Missy henne, hun faktisk brakt en høy nese utlendinger! "

"Comin av Kazuhiko barn og Gao i ugg er hun ..." det LOH oppgaven ser ugg, overrasket over å finne at hun ikke er fornøyd utseende, ser ut til å allerede vet ugg "nye venner" som kommer."Hun nevnte til meg." ugg smil, mot Chouma svak kikket TIPS utgangsdøren etter at hun bare hvisket åpning, "Jeg hørte en veldig interessant britisk reporter han og ugg kan ikke bekymret som jeg ser ugg Yan Fei er faktisk veldig tenkte bare Yan Fei barn, barndom, klipp ugg svært sensitive ord mellom de to, ser jeg at han nå er mer og mer, og noen forvirrede kaos opp ...... "ugg pause, deretter på det tidspunktet, bare en lang sukk toms outlet.

没有评论:

发表评论