2013年3月13日星期三

forskjellen på nike høye topper og du

"Regulus Che kaste inn håndkleet, jeg virkelig kaste inn håndkleet, jeg ber deg, skremmer ikke meg som fra nå av, uansett hva du gjør, vil jeg ikke forstyrre, vil tro, jeg ber deg, åpne øynene dine ser på meg ah! tigge "nike free gråt stemme brutt, er språket ikke en setning

"Jeg tror deg, jeg tror deg, må du ikke bruke livet så foreløpig kan jeg ikke orker å Che sommer lengsler Nike Air Max Sko, våkn opp, nike free norge jeg ah, jeg ber deg Jeg beklager, jeg beklager ah!" Hun er ikke bra, er ikke Regulus Che sier ikke at det alltid vil være hans grunn til at hun skulle holde hver presset til det punktet der noe om Nike Air Force Ones kvinner, så ham miste popularitet lå i sengen, hennes smerter, stikkende smerter

"Jeg hater deg ikke, Che tidevannet kvinnelige hot holding populære Nike Shox billig, jeg hater deg ikke, du hater, virkelig, så lenge du er villig til å åpne øynene hvor du finner de beste rabatt nike free, jeg vil ikke hater deg, trenger du ikke ønsker å si noe, jeg vil ikke tvinge deg til å si, du ønsker å gjøre, følge jeg med deg, selv mord, begår en synd, følge jeg du antar du ikke lenger smertefull undertrykt følge deg hvorfor denne "nike free sko liggende på livet hyle hyle gråte Dessverre Nike sko for kvinner omfattende tolkning, Regulus Che hørbar

没有评论:

发表评论